Мультимедійна дошка


Мультимедійна дошка – це універсальний технічний засіб візуальної комунікації і навчання, в якому поєднуютьсяхарактеристики звичайної дошки і новітніх комп’ютерних технологій. З її допомогою не просто відображається те, щовідбувається на комп'ютері, а здійснюється двосторонній взаємозв’язок між учителем і комп’ютером, за певних умов це може бути і тристороння взаємодія – учитель, учень і комп’ютер.
Мультимедійна дошка, що працює, зазвичай включає 4 компоненти:   комп’ютер, мультимедійний проектор,  відповідне програмне забезпечення, спеціальна панель, яка, власне, і є дошкою.
Шкільна дошка – це невід’ємна складова будь якого навчального класу, місце обміну інформацією між учнями та вчителем. Інтерактивна дошка – це жива взаємодія  вчителя і учнів, управління процесом обміну інформацією між ними. Вона не тільки відображає, що відбувається у комп’ютері, а й дає можливість  вносити виправлення й корективи, робити кольорові позначки й коментарі, зберігати матеріали уроку для подальшого використання й редагування. До комп'ютера і, як наслідок, до інтерактивної дошки можна  підключити мікроскоп, Web-камеру, цифровий фотоапарат або відеокамеру. І з усіма цими відображеними матеріалами можна продуктивно працювати прямо під час уроку.
Працюючи з інтерактивною дошкою, ми завжди перебуваємо в центрі уваги, завжди ведемо спілкування з учнями на пряму й підтримуємо постійний контакт із класом.
Інтерактивні дошки дозволяють учителеві:
- супроводжувати демонстраційний матеріал помітками та зауваженнями, імпровізувати, більш гнучко готувати матеріал під відповідну аудиторію;
- робити записи на дошці «електронним маркером» різних кольорів на поверхні малюнку, який проектується з комп’ютера;
-  зберігати та друкувати зображення на дошці;
-   зберігати на комп’ютері увесь хід роботи на дошці;
-  працювати з зображенням у відповідний час роботи на дошці;
- створювати прості й швидкі виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання, поставлені на уроці.
- подавати досліджуваний матеріал захоплюючими й динамічними способами;
- дозволяє моделювати абстрактні ідеї й поняття, не доторкаючись до комп'ютера, змінити модель, перенести об'єкт в інше місце екрана або встановити нові зв'язки між об'єктами;
- працювати в режимі реального часу.
Урок на мультимедійній дошці на тему : "Формула Герона"

Немає коментарів:

Дописати коментар