Сьогодні я відвідала практичне заняння у своєї колеги Захарчевої Л. М. Вона проводила самостійну роботу у соціологів на тему: "Рівняння прямої лінії
регресії".
З точки зору виховного впливу уроку, перш за все треба відмітити особистість викладача. Спокійний тон, уважне і добре ставлення до учнів у поєднанні з вимогливістю, манера звертатися до класу, витримка – усе це передається дітям і слугує еталоном людських стосунків. Вихованню студентів сприяли засоби навчання, а саме естетика їхньої форми і змісту. Виявленню творчого потенціалу школярів сприяли вдало застосовані методи і форми роботи. Урок відзначається свідомою робочою дисципліною.
З точки зору виховного впливу уроку, перш за все треба відмітити особистість викладача. Спокійний тон, уважне і добре ставлення до учнів у поєднанні з вимогливістю, манера звертатися до класу, витримка – усе це передається дітям і слугує еталоном людських стосунків. Вихованню студентів сприяли засоби навчання, а саме естетика їхньої форми і змісту. Виявленню творчого потенціалу школярів сприяли вдало застосовані методи і форми роботи. Урок відзначається свідомою робочою дисципліною.
Дякую, перечитала
ВідповістиВидалити