четвер, 22 лютого 2018 р.

19-й день педпрактики

Я не може повірити в те, що мої діти вийшли з карантину. Я така рада.
Сьогодні я провела урок нових знань на тему: "Віднімання раціональних чисел". Вийшовши з карантину діти трошки шуміли на початку уроку, напевно теж не можуть повірити в те, що вони знаву в школі. Але до кінця уроку учні вже заспокоїлись та гарно сприймали новий матеріал. Вони досиль легко зрозуліти дану тему і гарно відповідали на задані питання.
А також класну годину на тему: «День визволення Кривого рогу» Діти проглянули документальне відео про те, як саме визволяли Кривий ріг. Також я підготувала невеличку розповідь про те які саме райони як і коли, за яких обставин були визволені. Також діти розпповіли хто що знає про визволення Кривого рогу. 
                   

Немає коментарів:

Дописати коментар