середа, 28 лютого 2018 р.

23-й день педпрактики

Сьогодні був чудовий день. Я провела комбінований урок (урок вивчення нового матеріалу та формування первинних знань та навичок) з теми: "Множення раціонаньних чисел". Діти буже швидко зрозуміли новий матеріал та ми перейшли до розвязування задая. З цього у року я зрозуміла, що діти гарно пам`ятають правила множення дробів, а також, що їм сподобалось прислів`я, яке я їм запропонувала для кращого запам`ятовування правил множення. Якщо ворог - це минус, а друг - це плюс то правило звучить так: "Ворог твого друга - твій ворог." Тобто минус на плюс дорівнює мінус. Або "Ворог твого ворога - твій друг". Тобто мінус на мінус дорівнює плюс. 
Також дітям дуже сподобалось працювати на мультимедійній дошці. Це був тільки другий урок на мультимедійній дошці, але діти вже добре володіли інструментами дошки (такими, як пензлик, гумка, курсор)
А також відвідала уроки Каті Іляшик і Лідії Захарчевої, які також були на мультимедійній дошці. Тема уроку узагальнення та систематизації Каті Іляшик була "Лінійна функція двох змінних". На цьому уроці я помітила, що дітем дуже сподобалось працювати на мультимедійній дошці та з програмою GeoGebra,  яка допомагаю конструювати графіки функцій.
                             
Тема уроку узагальнення та систематизації Лідії Захарчевої була "Додавання та віднімання десяткових дробів" Діти дуже гарно попрацювали на цьому уроці та на мою думку добре підготувалися до самостійної роботи, яка буде наступного уроку.

1 коментар:

  1. Мені всі три уроки з використанням мультимедійної дошки сподобалися. Молодці, що освоюїте нові засоби. Успіхів!

    ВідповістиВидалити