пʼятниця, 20 вересня 2019 р.

10-й день педпрактики

Сьогодні у нас в школі відзначали Міжнародний день миру.






 


                                                           
    Учні усієї школи долучились до флешмобу.
   Також сьгодні я провела урок геометрії в 10-м класі. Тема уроку - "Паралельне проектування і його властивості". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про паралельне проектування і його властивості; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Спочатку я перевірила домашнє завдання учнів викликавши до дошки двох учні, а сама тим часом прошла між рядами і перевірила зошити на виконання домашнього завдання. Під час уроку привелтала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляла помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки.  Дотримувалася дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертала увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Потім підвела підсумків уроку та задала домашнє завдання.
 А ще я відвідала урок інформатики. Тема уроку була "Інструктаж з БЖД. Консолідація даних. Зведені таблиці. Практична робота 1. Створення зведеної таблиці." Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про консолідацію даних; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Вчитель розповіла тему уроку та учні приступили до виконання пратичної роботи. На цьому уроці було створено належні матеріальні, морально-психоло­гічні, гігієнічні, естетичні умови. Урок проходить у чистому, добре провітреному класі .Заняття проведено в досить високому темпі, раціонально ви­користано кожну хвилину.

Немає коментарів:

Дописати коментар