Сьогодні я відвідала уроки фізики і української літератури.
Тема уроку з української літератури: "Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва" Мета: обговорити з учними твір Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Тип урок: урок застосування знань, умінь і навичок. На цьому уроці учні обговорювали прочитаний ними твір. На уроці учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вана заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Вчитель впевнено і наполегливо вимагає виконань завдань уроку. Вона вміло тримається перед класом, володіє ним. До дітей ставиться з повагою, дотримується тактовність. До окремих учнів застосовує індивідуальний підхід.
На уроці фізики тема була: "Лабораторна робота № 1. Визначення прискорення тіла в ході рівноприскореного прямолінійного руху". Мета: застосувати знаня, уміня і навички учні з данної теми. Тип урок: урок застосування знань, умінь і навичок.
На уроці учні виконували лабораторну роботу. Час від часу задаючи вчителю питання.
Немає коментарів:
Дописати коментар