Ось і з`явився у нас в школі постійний розклад. Ми всі його дуже чекали)
Сьогодні я відвідала уроки історії України та інформатки.
Тема уроку з історії України - "Воєнні дії на території України в 1914–1915 рр.". Тип уроку - урок засвоєння нових знань. Мета уроку - ознайомити учнів з історією воєнних дії на території України в 1914–1915 рр. Урок проводився в формі лекції. Вчитель розповідала матеріал, а учні уважно слухали вчителя і конспектували найголовніше. Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Вчитель дотримувалась дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертала увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.
Тема уроку з інформатки - "Інструктаж з БЖД. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Під час усьго уроку вчитель показувала приклади розв'язання вправ зрозуміло і доступно, пояснюючи важливі для розуміння учнями моменти, вказувала і виправляє помилки в процесі виконання вправ учнями. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання на комп’ютерах. Вступна частина уроку містить контроль над отриманими знаннями, і введення в новий матеріал, що готує дітей до основної його частини. Вчитель відноситься до дітей з повагою, розумінням, дотримується тактовності. Урок проводиться згідно з програмою.
Сьогодні я відвідала уроки історії України та інформатки.
Тема уроку з історії України - "Воєнні дії на території України в 1914–1915 рр.". Тип уроку - урок засвоєння нових знань. Мета уроку - ознайомити учнів з історією воєнних дії на території України в 1914–1915 рр. Урок проводився в формі лекції. Вчитель розповідала матеріал, а учні уважно слухали вчителя і конспектували найголовніше. Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Вчитель дотримувалась дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертала увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.
Тема уроку з інформатки - "Інструктаж з БЖД. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Під час усьго уроку вчитель показувала приклади розв'язання вправ зрозуміло і доступно, пояснюючи важливі для розуміння учнями моменти, вказувала і виправляє помилки в процесі виконання вправ учнями. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання на комп’ютерах. Вступна частина уроку містить контроль над отриманими знаннями, і введення в новий матеріал, що готує дітей до основної його частини. Вчитель відноситься до дітей з повагою, розумінням, дотримується тактовності. Урок проводиться згідно з програмою.
Немає коментарів:
Дописати коментар