Сьогодні я провела свій перший урок з інформатики. Тема уроку - "Сучасні інформаційні
технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві.". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про сучасні інформаційні технології та системи; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Спочатку я провела актуалізацію опорних знань. Повідомила тему сьогоднішнього уроку. Нікого не викликала до дошки, а потроху опитує весь клас. Якщо учень вагається з відповіддю, пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору, також я допомагала направляти хід думок учнів. Таким чином, за п'ять - сім хвилин, учні пригадали, обговорили та узагальнили матеріал попереднього уроку. Час від часу акцентувала увагу учнів на якихось важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, звертала увагу учнів на якісь значущі, ключові факти, які є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми. Це сприяє виробленню в учнів уміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, вчить їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину. На мою думку урок проведено організаційно, чітко підкреслено важливі моменти, використана наглядність. Мета уроку досягнута. Учні оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення світу. Урок проведений на достатньому научному, методичному і етичному рівні. Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання виконані на високому рівні.
Також я провела урок з геометрії. Тема уроку - "Взаємне розміщення прямих у
просторі". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про взаємне розміщення прямих у просторі; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Урок я провела у формі лекції. Де розповіла учням основні означення та теореми. Учні під час уроку уважно мене слехали та тихенько конспектували. Час від часу задавали проблемні питання. У ході подання нового матеріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового матеріалу школярами на уроці є оптимальним. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здійснювало вплив на розвиток і виховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв розвитку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно організовувалась пізнавальна діяльність школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар