пʼятниця, 13 вересня 2019 р.

5-й день педпрактики

Сьогодні я провела свій перший урок з інформатики. Тема уроку - "Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві.". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про сучасні інформаційні технології та системи; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Спочатку я провела актуалізацію опорних знань. Повідомила тему сьогоднішнього уроку. Нікого не викликала до дошки, а потроху опитує весь клас. Якщо учень вагається з відповіддю, пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору, також я допомагала направляти хід думок учнів. Таким чином, за п'ять - сім хвилин, учні пригадали, обговорили та узагальнили матеріал попереднього уроку. Час від часу акцентувала увагу учнів на якихось важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, звертала увагу учнів на якісь значущі, ключові факти, які є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми. Це сприяє виробленню в учнів уміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, вчить їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину. На мою думку урок  проведено  організаційно, чітко  підкреслено  важливі  моменти, використана  наглядність. Мета  уроку  досягнута. Учні оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення  світу.  Урок проведений  на достатньому  научному,  методичному  і  етичному  рівні.  Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання виконані на високому рівні.
  Також я провела урок з геометрії. Тема уроку - "Взаємне розміщення прямих у просторі". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про взаємне розміщення прямих у просторі; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Урок я провела у формі лекції. Де розповіла учням основні означення та теореми. Учні під час уроку уважно мене слехали та тихенько конспектували. Час від часу задавали проблемні питання. У ході подання нового мате­ріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового мате­ріалу школярами на уроці є опти­мальним. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв роз­витку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно орга­нізовувалась пізнавальна діяль­ність школярів.

Немає коментарів:

Дописати коментар