середа, 18 вересня 2019 р.

8-й день педпрактики

  Сьогодні відбулась 15-ти хвилинка на тему «Правила поведінки в школі, вдома, на вулиці». Класний керівник провела інструктаж по правилам безпеки вдама та на вулиці, а також наголосила, в нашому класному куточку є правила поведінки в школі. Тому всім кому це необхідно можуть завжди ознайомитися з ними.
   Також я була присутня на уроках хімії та історії України.
Тема уроку хімії - "Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук: простий, подвійний, потрійний". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук: простий, подвійний, потрійний; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На уроці належним чином було про­ведено перевірку домашнього за­вдання. Оптимально використано час на цю роботу. Перевірка знань учнів характеризується чіткістю мети. Опитування мало науковий характер, що в першу чергу обу­мовлювалося вмінням виправляти помилки в ході відповіді та залу­ченням до цієї роботи учнів. Робота з вивчення нового ма­теріалу характеризується кон­кретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. 
  Тема уроку історії України - "Бойові дії на території України в 1916 — на початку 1917 р.Мета уроку - ознайомити учнів з історією воєнних дії на території України в 1916–1917 рр. Урок проводився в формі лекції. Вчитель розповідала матеріал, а учні уважно слухали вчителя і конспектували найголовніше. Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Урок проведено  організаційно,  чітко  підкреслено  важливі  моменти, використана  наглядність. Мета  уроку  досягнута. Учні  оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення  світу.  Урок проведений  на  достатньому  научному,  методичному  і  етичному  рівні.  Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання студента-практиканта виконані на високому рівні.

Немає коментарів:

Дописати коментар