четвер, 12 вересня 2019 р.

4-й день педпрактики

  Сьгодні я проводила класну година: «День пам’яті жертвам фашизму». Учні підготували невеликі доповіді на дану тему. А я продемонструвала відео на дану тему. 
 Також  я відвідала урок української мови та української літератури. 
  Тема уроку української мови - "Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На уроці належним чином було про­ведено перевірку домашнього за­вдання. Оптимально використано час на цю роботу. Перевірка знань учнів характеризується чіткістю мети. Опитування мало науковий характер, що в першу чергу обу­мовлювалося вмінням виправляти помилки в ході відповіді та залу­ченням до цієї роботи учнів. Робота з вивчення нового ма­теріалу характеризується кон­кретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, до­ступно, з наукових позицій, ви­користовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошу­ковий характер. Це сприяє розви­тку в учнів самостійності, допит­ливості, здатності встановлювати певні закономірності. До осно­вних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
  Тема уроку української літератури - "Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я». Реалізм
твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті". Тип уроку - урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок. Мата уроку - перевірити знання учнів з данної теми. Учні розповідали прочитаний ними твір. Вчитель доповнювала та корегувала їх відповіді.

Немає коментарів:

Дописати коментар