Сьгодні я проводила класну година: «День
пам’яті жертвам фашизму». Учні підготували невеликі доповіді на дану тему. А я продемонструвала відео на дану тему.
Також я відвідала урок української мови та української літератури.
Тема уроку української мови - "Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На уроці належним чином було проведено перевірку домашнього завдання. Оптимально використано час на цю роботу. Перевірка знань учнів характеризується чіткістю мети. Опитування мало науковий характер, що в першу чергу обумовлювалося вмінням виправляти помилки в ході відповіді та залученням до цієї роботи учнів. Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.
Тема уроку української літератури - "Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я». Реалізм
твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті". Тип уроку - урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок. Мата уроку - перевірити знання учнів з данної теми. Учні розповідали прочитаний ними твір. Вчитель доповнювала та корегувала їх відповіді.
Немає коментарів:
Дописати коментар