Сьогодні я відвідала уроки фізики та інформатики.
Тема уроку фізики - "Основна задача механіки. Абетка кінематики". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про основні задачі механіки; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Вчитель уміло проводить мотивацію навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності. Зміст уроку повністю відповідав вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Кваліфіковано реалізовано принципи навчання. Педагог уміло пов’язує матеріал теми з життям, виробничим оточенням і робить це так, що цей зв'язок випливає зі змісту вивченого матеріалу та є його логічним продовженням. У ході подання нового матеріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового матеріалу школярами на уроці є оптимальним. Для вдосконалення проведень занять я б запропонував, використовувати більш високу технічну базу: презентації з використанням проектора та мультимедійної дошки.
Тема уроку інформатики - "Інструктаж з БЖД. Людина в інформаційному суспільстві. Системи електронного урядування. Технології колективного інтелекту". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про людина в інформаційному суспільстві та системи електронного урядування; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Потрібно відзначити, що учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Студент же заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Потрібно відзначити, що учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вчитель же заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Цілі та завдання були виконані.
Немає коментарів:
Дописати коментар