середа, 11 вересня 2019 р.

3-й день педпрактики

      Сьогодні я відвідала уроки фізики та інформатики.
  Тема уроку фізики - "Основна задача механіки. Абетка кінематики". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про основні задачі механіки; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Вчитель уміло проводить мотива­цію навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої ді­яльності. Зміст уроку повністю відпові­дав вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Кваліфіковано реалізовано принципи навчанняПедагог уміло пов’язує мате­ріал теми з життям, виробничим оточенням і робить це так, що цей зв'язок випливає зі змісту вивче­ного матеріалу та є його логічним продовженням. У ході подання нового мате­ріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового мате­ріалу школярами на уроці є опти­мальним. Для вдосконалення проведень занять я б запропонував, використовувати більш високу технічну базу: презентації з використанням проектора та мультимедійної дошки.
   Тема уроку інформатики - "Інструктаж з БЖД. Людина в інформаційному суспільстві. Системи електронного урядування. Технології колективного інтелекту". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про людина в інформаційному суспільстві та системи електронного урядування; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Потрібно відзначити, що учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Студент же заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Потрібно відзначити, що учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вчитель же заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Цілі та завдання були виконані.

Немає коментарів:

Дописати коментар