вівторок, 10 вересня 2019 р.

2-й день педпрактики

 Сьогодні я була присутня та допомогала проводити класну годину на тему "Життя без шкідливих звичок", який проводився з учнями 10-го класу в формі диспуту з дітьми про куріння та алкоголь. На цій класні годині класний керівник і я розповідали учням як важливо берегти своє здоров`я ще з дитинства, як важливо займатися спортом та не взивати щкідливі звичні. Учні нас у важно слухали, виказували свою думку на дану тему та зробили висновки важливі для себе.
 Також сьогодні я відвідала урок історії в 10 класі. На цьому уроці учні розповідали свої доповіді про відомих людей. Так наприклад Ілона розповідала про Леніна В. І., а Еля про Корельского. Тип уроку - урок формування умінь і навичок. Мета - перевірита знання учнів з даної теми. Під час доповідей вчитель наголошувала  що їх доповіді знадобляться їм для ЗНО, а також для саморозвитку. Також вона доповнювала цікавими фактами доповіді учнів.
Ще я відвідала урок хімії. Тема уроку - Поняття про явище ізомерії та ізомери. Тип уроку - комбінований. Мета уроку - формувати в учнів знання про поняття про явище ізомерії та ізомери;  розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На цьому уроці вчитель продемонструвала за допомогою презентації моделі молекул ізомерів. Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Час від часу акцентувала увагу учнів на якихось важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, звертає увагу учнів на якісь значущі, ключові факти, які є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми. Це сприяє виробленню в учнів уміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, вчить їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину. Цілі та завдання уроку виконано. 

Немає коментарів:

Дописати коментар