понеділок, 23 вересня 2019 р.

11-й день педпрактики

Сьогодні я провела уроки з алгебри і геометрії.
Тема уроку з алгебри: "Числові функції. Способи задання функцій". Мете уроку: формувати в учнів знання про числові функції та способи задання функцій; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку - комбінований. На цьому уроці ми з учнями повторювали що таке функція і які існюють способи задання функції. Постановка  питань стимулює розвиток в учнів розумових сил, не налаштовує на заучування, активізує думки, виховує інтерес до навчання. Питання, які я ставила, вимагають вдумливого читання, розуміння та осмислен­ня матеріалу, але не його механіч­ного заучування. Я направ­ляє хід думки учнів таким чином, щоб вони активно, зосереджено намагались побачити невидиме, зрозуміти приховане, розглянути незвичайне у звичайному, у тому, що зустрічається на кожному кро­ці (розумова активність). Види роботи відповідали віковим осо­бливостям учнів, дозволили мені активізувати навчальну їхню діяльність, що в кінцевому під­сумку було результатом того, що учні були не пасивними слухача­ми, а активними учасниками.
Також я провела урок з геометрії на тему - "Зображення фігур у стереометрії". Мета уроку: формувати в учнів знання про зображення фігур у стереометрії; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку - комбінований. На цьому уроці ми познайомились з многограниками. Навчились їх будувати. І в них було завдання зробити вдома з підручних матеріалів многограник.

Немає коментарів:

Дописати коментар