Сьогодні я провела уроки з алгебри і геометрії.
Тема уроку з алгебри: "Числові функції. Способи задання функцій". Мете уроку: формувати в учнів знання про числові функції та способи задання функцій; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку - комбінований. На цьому уроці ми з учнями повторювали що таке функція і які існюють способи задання функції. Постановка питань стимулює розвиток в учнів розумових сил, не налаштовує на заучування, активізує думки, виховує інтерес до навчання. Питання, які я ставила, вимагають вдумливого читання, розуміння та осмислення матеріалу, але не його механічного заучування. Я направляє хід думки учнів таким чином, щоб вони активно, зосереджено намагались побачити невидиме, зрозуміти приховане, розглянути незвичайне у звичайному, у тому, що зустрічається на кожному кроці (розумова активність). Види роботи відповідали віковим особливостям учнів, дозволили мені активізувати навчальну їхню діяльність, що в кінцевому підсумку було результатом того, що учні були не пасивними слухачами, а активними учасниками.
Тема уроку з алгебри: "Числові функції. Способи задання функцій". Мете уроку: формувати в учнів знання про числові функції та способи задання функцій; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку - комбінований. На цьому уроці ми з учнями повторювали що таке функція і які існюють способи задання функції. Постановка питань стимулює розвиток в учнів розумових сил, не налаштовує на заучування, активізує думки, виховує інтерес до навчання. Питання, які я ставила, вимагають вдумливого читання, розуміння та осмислення матеріалу, але не його механічного заучування. Я направляє хід думки учнів таким чином, щоб вони активно, зосереджено намагались побачити невидиме, зрозуміти приховане, розглянути незвичайне у звичайному, у тому, що зустрічається на кожному кроці (розумова активність). Види роботи відповідали віковим особливостям учнів, дозволили мені активізувати навчальну їхню діяльність, що в кінцевому підсумку було результатом того, що учні були не пасивними слухачами, а активними учасниками.
Також я провела урок з геометрії на тему - "Зображення фігур у стереометрії". Мета уроку: формувати в учнів знання про зображення фігур у стереометрії; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку - комбінований. На цьому уроці ми познайомились з многограниками. Навчились їх будувати. І в них було завдання зробити вдома з підручних матеріалів многограник.
Немає коментарів:
Дописати коментар