понеділок, 16 вересня 2019 р.

6-й день педпрактики

Мій 10 клас взяв участь у конкурсі плакатів : «Ваше здоров’я – у ваших руках».
   Також я провела два уроки в 10-му класі. 
  Перший урок алгебра. Тема уроку - "Діагностична контрольна робота". Тип уроку - урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок. Мета уроку - перевірити знання учнів за курс 9-го класу. Урок пройшов дуже швидко я роздала листочки з завданнями і учні відразу ж почали їх вирішувати. Час від часу учні задавали проблемні питання. 
 Другий урок був геометрія. Тема уроку - "Взаємне розміщення прямих у просторіТип уроку - урок узагальнення та систематизації знань.  Мета урока - узагальнити та систематизації знаня учнів з данної теми. Під час актуалізації опорних знань я нікого не викликала до дошки, а потроху опитувала весь клас. Якщо учень вагається з відповіддю, я пропонувала іншим допомогти йому. Також я пропонувала не лише від­творити пройдений матеріал, але і виділити із нього найбільш іс­тотне, підтвердити практичні на­вики теоретичними положеннями. Доповнювала і поглиблювала відповіді учнів, стимулювала їх на активне, свідоме засвоєння матеріалу по­становкою цілого ряду запитань. Оптимальним у процесі перевірки є співвідношення теоретичних та практичних завдань. Загалом урок  проведено  організаційно,  чітко  підкреслено  важливі  моменти, використана  наглядність. Мета  уроку  досягнута. Учні  оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення  світу.  Урок проведений  на  достатньому  научному,  методичному  і  етичному  рівні.  Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання свиконані на високому рівні.



Немає коментарів:

Дописати коментар