Сьогодні я провела круглий стіл «Вчимося
спілкуватися». Його мета прищеплювати навики культури людських стосунків; виховувати культуру спілкування. На цьому заході я була в ролі ведучого і направляла відповіді учнів. Кожен учнень мав змогу висловитися з даної теми.
Також сьгодні я відвідала уроки з географії і історії України.
Також сьгодні я відвідала уроки з географії і історії України.
Тема уроку географії: "Світові природні ресурси. Географія
світових природних ресурсів: мінеральних, земельних". Мета: формувати в учнів знання про географію світових природних ресурсів: мінеральних, земельних розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. На уроці вчитель дотримується дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілено за рівнями складності. У заключній частині уроку закріплення основних моментів. Проводиться підведення підсумків уроку, дається домашнє завдання.
Тема уроку з історії України: "Перша війна більшовицької Росії з УНР та проголошення незалежності УНР.". Мета: формувати в учнів знання про першу війну більшовицької Росії з УНР та проголошення незалежності УНР. Тип уроку: засвоєння нових знань. На цьому уроці учні подготували доповіді і виступили з ними. Потрібно відзначити, що учні активно включаються в обговорення проблемних питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вчилель же заохочує таку активність.
Тема уроку з історії України: "Перша війна більшовицької Росії з УНР та проголошення незалежності УНР.". Мета: формувати в учнів знання про першу війну більшовицької Росії з УНР та проголошення незалежності УНР. Тип уроку: засвоєння нових знань. На цьому уроці учні подготували доповіді і виступили з ними. Потрібно відзначити, що учні активно включаються в обговорення проблемних питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вчилель же заохочує таку активність.
Немає коментарів:
Дописати коментар