Також я була присутня на уроках хімії та історії України.
Тема уроку хімії - "Гідроліз солей". Тип уроку - комбінований. Мата уроку - формувати в учнів знання про гідроліз солей; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. На уроці належним чином було проведено перевірку домашнього завдання. Оптимально використано час на цю роботу. Перевірка знань учнів характеризується чіткістю мети. Опитування мало науковий характер, що в першу чергу обумовлювалося вмінням виправляти помилки в ході відповіді та залученням до цієї роботи учнів. Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю й чіткістю реалізації основних завдань уроку. Виклад нового матеріалу відзначається логічністю, умілим виділенням головного, істотного. Учитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення.
Тема уроку історії України - "Події
1917 року в Криму". Мета уроку - ознайомити учнів з історією воєнних дії на території Криму в 1917 р. Урок проводився в формі лекції. Вчитель розповідала матеріал, а учні уважно слухали вчителя і конспектували найголовніше. Під час уроку вчитель привертала увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Урок проведено організаційно, чітко підкреслено важливі моменти, використана наглядність. Мета уроку досягнута. Учні оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення світу. Урок проведений на достатньому научному, методичному і етичному рівні. Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання студента-
Немає коментарів:
Дописати коментар