Сьогодні я провела заліковий виховний захід "Здорова
нація – здорова держава". Форма проведення бесіда. Мета - розширити поняття про те, що від здоров’я
дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України,
її майбутнє. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, берегти і
зміцнювати здоров’я. Виховувати хороші звички, які допоможуть зміцнити
здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом. Матеріал
до уроку. Фотографії, на яких зображені відомі
спортсмени і карикатурні малюнки людей з поганими звичками.
На заході були присутні:
Класний керівник - Кіндзерська О. А.
На заході були присутні:
Класний керівник - Кіндзерська О. А.
Заступник директора - Лахно Н.О.
Також я відвідала уроки географії та всесвітньої історії.
Також я відвідала уроки географії та всесвітньої історії.
Тема уроку всесвітньої історії "Японія.". Мета: ознайомити учнів з історією Японії. Тип уроку: засвоєння нових знань. Вчитель дуже цікаво розповідала про історію Японії. Вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Вчитель дотримується дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку.
Тема уроку з географії "Сучасне світове господарство.
Міжнародний географічний поділ. Етапи формування
світового господарства.". Тип уроку: засвоєння нових знань. Мета: ознайомити учнів з сучасним світовим господарством. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здійснювало вплив на розвиток і виховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв розвитку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно організовувалась пізнавальна діяльність школярів.
Оцінювання роботи учнів проводилося відповідно до критеріїв, об’єктивно й аргументовано. Отримані учнями бали виставлено в щоденники.
Немає коментарів:
Дописати коментар