четвер, 17 жовтня 2019 р.

29-й день педпрактики

   Сьогодні я провела заліковий виховний захід "Здорова нація – здорова держава". Форма проведення бесіда. Мета - розширити поняття про те, що від здоров’я дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, берегти і зміцнювати здоров’я. Виховувати хороші звички, які допоможуть зміцнити здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом. Матеріал до уроку. Фотографії, на яких зображені відомі спортсмени і карикатурні малюнки людей з поганими звичками.



На заході були присутні:
Класний керівник - Кіндзерська О. А.
Заступник директора - Лахно Н.О.     
Також я відвідала уроки географії та всесвітньої історії.
   Тема уроку всесвітньої історії "Японія.". Мета: ознайомити учнів з історією Японії. Тип уроку: засвоєння нових знань. Вчитель дуже цікаво розповідала про історію Японії. Вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, іноді виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. Вчитель дотримується дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінцки. Учні ставляться до занять позитивно, по можливості виконують усі вправи уроку. 
  Тема уроку з географії "Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ. Етапи формування світового господарства.". Тип уроку: засвоєння нових знань. Мета: ознайомити учнів з сучасним світовим господарством. Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв роз­витку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно орга­нізовувалась пізнавальна діяль­ність школярів.
Оцінювання роботи учнів проводилося відповідно до крите­ріїв, об’єктивно й аргументовано. Отримані учнями бали виставлено в щоденники.


Немає коментарів:

Дописати коментар