Сьогодні я відвідала уроки української мови і літератури. Тема уроку української мови: "Риторика як мистецтво, наука й навчальнадисципліна. Роль риторики в сучасному світі". Мета: формувати в учнів знання про вриторику; з`ясувати роль риторики в сучасному світі; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці.Тип уроку: комбінований.На цьому уроці вчитель розкриває зміст теми цікаво, доступно, з наукових позицій, використовує останні досягнення. Новий матеріал вивчається в процесі самостійної роботи, яка носить творчий пошуковий характер. Це сприяє розвитку в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. До основних висновків учні приходили самі, а вчитель при цьому зберігав керівну роль.. Тема уроку української літератури: "Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля». Дворянствояк міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності,працелюбства) становою приналежністю". Тип уроку: комбінований. Мета: ознайомити учнів з біографією Івана Карпенко-Карого; формувати уміня і навички учнів з данної теми. На мою думку цей урок проведено організаційно, чітко підкреслено важливі моменти, використана наглядність. Мета уроку досягнута. Учні оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення світу. Урок проведений на достатньому научному, методичному і етичному рівні. Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання студента- практиканта виконані на високому рівні.
Немає коментарів:
Дописати коментар