Сьогодні я відвідала уроки фізики і української літератури.
Тема уроку з української літератури: "Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і
творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія" Мета: обговорити з учними твір Івана Карпенко-Карого «Мартин Боруля».Тип урок: урок застосування знань, умінь і навичок. На цьому уроці учні обговорювали прочитаний ними твір. На уроці учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вана заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Вчитель впевнено і наполегливо вимагає виконань завдань уроку. Вона вміло тримається перед класом, володіє ним. До дітей ставиться з повагою, дотримується тактовність. До окремих учнів застосовує індивідуальний підхід.
творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія" Мета: обговорити з учними твір Івана Карпенко-Карого «Мартин Боруля».Тип урок: урок застосування знань, умінь і навичок. На цьому уроці учні обговорювали прочитаний ними твір. На уроці учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вана заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Вчитель впевнено і наполегливо вимагає виконань завдань уроку. Вона вміло тримається перед класом, володіє ним. До дітей ставиться з повагою, дотримується тактовність. До окремих учнів застосовує індивідуальний підхід.
На уроці фізики тема була: "Криволінійний рух під дією незмінної сили тяжіння". Мета: застосувати знаня, уміня і навички учні з данної теми. Тип урок: урок застосування знань, умінь і навичок. Урок проведено організаційно, чітко підкреслено важливі моменти, використана наглядність. Мета уроку досягнута. Учні оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення світу. Урок проведений на достатньому научному, методичному і етичному рівні. Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання студента- практиканта виконані на високому рівні.
Немає коментарів:
Дописати коментар