четвер, 10 жовтня 2019 р.

24-й день педпрактики

Сьогодні я відвідала уроки фізики і української літератури.
  Тема уроку з української літератури: "Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і
творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія" Мета: обговорити з учними твір Івана Карпенко-Карого «Мартин Боруля».Тип урок: урок застосування знань, умінь і навичок. На цьому уроці учні обговорювали прочитаний ними твір. На уроці учні активно включаються в обговорення питань, що задаються вчителем, не соромляться висловлювати свої думки. Вана заохочує таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, учням дуже приємно усвідомлювати, що їхня думка значима, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно. Учні ведуть себе дисципліновано, тому що всі включені в роботу і не відволікаються. Вчитель впевнено і наполегливо вимагає виконань завдань уроку. Вона вміло тримається перед класом, володіє ним. До дітей ставиться з повагою, дотримується тактовність.  До окремих учнів застосовує індивідуальний підхід.
   На уроці фізики тема була: "Криволінійний рух під дією незмінної сили тяжіння". Мета: застосувати знаня, уміня і навички учні з данної теми.  Тип урок: урок застосування знань, умінь і навичок.  Урок  проведено  організаційно,  чітко  підкреслено  важливі  моменти, використана  наглядність. Мета  уроку  досягнута. Учні  оволоділи новими знаннями, розвинувши наукове бачення  світу.  Урок проведений  на  достатньому  научному,  методичному  і  етичному  рівні.  Учні активно працювали на уроці. В процесі уроку всі завдання студента-практиканта виконані на високому рівні.

Немає коментарів:

Дописати коментар