Сьогодні я відвідала два уроки українську мову та фізику в 10-му класі.
Тема уроку української мови: "Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення
оратора. Комунікативний стан мовця". Мета уроку: формувати в учнів знання про риси гарного співрозмовника та вимоги до мовлення оратора.; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. Під час уроку вчитель уміло пов’язує матеріал теми з життям, виробничим оточенням і робить це так, що цей зв'язок випливає зі змісту вивченого матеріалу та є його логічним продовженням. У ході подання нового матеріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового матеріалу школярами на уроці є оптимальним.
Тема уроку фізики: "Лабораторна робота № 2. Вивчення руху тіла по колу". Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми; Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань; На мою думку оптимально організовано самостійну роботу учнів під керівництвом учителя з урахуванням рівня їхніх навчальних можливостей. Самостійна пошукова діяльність учнів на уроці забезпечувалася в процесі співпраці вчителя та школярів. Колективна робота учнів уміло поєднується з виконанням індивідуальних диференційованих завдань.
Також сьогодні пройшла шкільна виставка "Золота осінь". І 10 клас взяв участь в цій виставці.
Немає коментарів:
Дописати коментар