вівторок, 22 жовтня 2019 р.

32-й день педпрактики

Сьогодні я відвідала два уроки українську мову та фізику в 10-му класі.
Тема уроку української мови: "Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення
оратора. Комунікативний стан мовця". Мета уроку: формувати в учнів знання про риси гарного співрозмовника та вимоги до мовлення оратора.; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці. Тип уроку: комбінований. Під час уроку вчитель уміло пов’язує мате­ріал теми з життям, виробничим оточенням і робить це так, що цей зв'язок випливає зі змісту вивче­ного матеріалу та є його логічним продовженням. У ході подання нового мате­ріалу проводиться безпосередня перевірка якості розуміння його учнями. Засвоєння нового мате­ріалу школярами на уроці є опти­мальним.
Тема уроку фізики: "Лабораторна робота № 2. Вивчення руху тіла по колу". Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми; Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань; На мою думку оптимально організовано самостійну роботу учнів під ке­рівництвом учителя з урахуван­ням рівня їхніх навчальних мож­ливостей. Самостійна пошукова діяльність учнів на уроці забезпе­чувалася в процесі співпраці вчи­теля та школярів. Колективна робота учнів уміло поєднується з виконанням індивідуальних диференційова­них завдань.
Також сьогодні пройшла шкільна виставка "Золота осінь". І 10 клас взяв участь в цій виставці.

Немає коментарів:

Дописати коментар